Technické problémy s Trimble účtom

7.10. 20221572x0 Komentárov

Vážení používatelia programu SketchUp.

V poslednom období sa vyskytli problémy pri prihlásení do Trimble účtu (do aplikácie SketchUp). Používatelia hlásia, že sa nemôžu dostať k svojmu projektu alebo otvoriť súbor alebo sa im nezobrazuje licencia a funkčnú majú len trial verziu.

Riešením je zmazanie licenčných súborov.

  1. Uistite sa, že ste na Vašom zariadení odhlásený zo všetkých predchádzajúcich verzii SketchUp. Pokiaľ ste v staršej verzii prihlásený, prosím odhláste sa.
  2. Zatvorte program SketchUp.
  3. Vymažte prosím kompletné licenčné súbory z Vášho PC:

    WINDOWS
    Vyhľadajte súbor login_session.dat pomocou funkcie hľadať v ponuke Štart. Následne vymažte všetky licenčné súbory.
    Cesta k súboru – musia byť zapnuté skryté položky v PC.
    C:\Users\vaše-používateľské-meno\AppData\Roaming\SketchUp\SketchUp 2022\SketchUp, vymazať „login_session.dat“

    MAC
    Vyhľadajte súbor login_session.dat v zložke Library. (Cesta k súboru: Library/ApplicationSupport/SketchUp[Version Year]/login_session.dat)
  4. Prihláste sa znova do aplikácie SketchUp.

V prípade, žeby problémy pretrvávali sa musí licencia reštartovať. V takom prípade nás kontaktujte na podpora@c-engineering.sk

Ak by ste mali akékoľvek otázky, prosím kontaktujte nás.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *