Vážení používatelia programu SketchUp.
V poslednom období sa vyskytli problémy pri prihlásení do Trimble účtu (do aplikácie SketchUp). Používatelia hlásia, že sa nemôžu dostať k svojmu projektu alebo otvoriť súbor alebo sa im nezobrazuje licencia a funkčnú majú len trial verziu.
Riešením je zmazanie licenčných súborov.
- Uistite sa, že ste na Vašom zariadení odhlásený zo všetkých predchádzajúcich verzii SketchUp. Pokiaľ ste v staršej verzii prihlásený, prosím odhláste sa.
- Zatvorte program SketchUp.
- Vymažte prosím kompletné licenčné súbory z Vášho PC:
WINDOWS
Vyhľadajte súbor login_session.dat pomocou funkcie hľadať v ponuke Štart. Následne vymažte všetky licenčné súbory.
Cesta k súboru – musia byť zapnuté skryté položky v PC.
C:\Users\vaše-používateľské-meno\AppData\Roaming\SketchUp\SketchUp 2022\SketchUp, vymazať „login_session.dat“
MAC
Vyhľadajte súbor login_session.dat v zložke Library. (Cesta k súboru: Library/ApplicationSupport/SketchUp[Version Year]/login_session.dat) - Prihláste sa znova do aplikácie SketchUp.
V prípade, žeby problémy pretrvávali sa musí licencia reštartovať. V takom prípade nás kontaktujte na podpora@c-engineering.sk
Ak by ste mali akékoľvek otázky, prosím kontaktujte nás.